Kod en dyrevenn, Dino - Stort sett
kr.790,00
På lager - Levering 2-4 hverdager
Varenummer
21-LER3082
5 Stjerner på Trustpilot | Fri frakt ved 1.000,-
Lær det grunnleggende om koding helt uten å bruke en skjerm eller IT av noe slag. Bare lek og fantasi - og et dryss av logikk.
Velegnet til:
- Innlæring
- Kreativitet
- Læringsapparathet
- 0 mdr.
- 3 mdr.
- 6 mdr.
- 9 mdr.
- 1 år
- 18 mdr.
- 2 år
- 2,5 år
- 3 år
- 4 år
- 5 år
- 6 år
- 7 år
- 8 år
- 9 år
- 10 år
- 11+ år
- Senior
Hva gjør dette produktet spesielt
Vet du hva STEM betyr og hvorfor de fleste barn lærer bedre når de jobber tverrfaglig?
Lær det grunnleggende om koding helt uten å bruke en skjerm eller IT av noe slag. Bare lek og fantasi - og et dryss av logikk.
- For barn ned til 4 år.
- De søte dinosaurene Rumble og Bumble må ha hjelp fra deg til å leke seg gjennom den fine historien som kommer med i bokform.
- I boken er det utfordringer i historieform som appellerer til barns fantasi og problemløsningsstrategier. Barnet ditt må løse utfordringene eller oppgavene ved å kode Rumble og Bumble med knappene.
- Lek gjemsel, fjern steiner fra hulen eller la Rumble ta en lur eller en matbit.
- Hver kodet bevegelsessekvens kan være 30 trinn lang. Hvert trykk på knappen får Rumble til å bevege seg 10 cm.
- I "playmode" kan dinosaurene også spise eller danse en tullete dans.
- Inneholder: Historiebok i farger, 10 kodefotspor, 3 lekebrikker i papp, lekeutstyr i plast og startguide på fransk, engelsk, tysk og spansk.
- Krever 3 AAA-batterier, som må kjøpes separat.
Utvikler barnets forståelse og følelse av å få teknologi til å gjøre det de vil, samt logikken bak datakoding.
Vet du hva STEM betyr og hvorfor de fleste barn lærer bedre når de jobber tverrfaglig?
Les om STEM, STEAM og STREAM her.
Produkt Informasjon
Varenummer | 21-LER3082 |
---|---|
Merke | Learning Resources |
Alder | 4 år, 5 år, 6 år, 7 år, 8 år, 9 år, 10 år |
Velegnet til | Innlæring, Kreativitet, Læringsapparathet |
Funksjon | Fantasi, Innlæring, Konsentrasjon, Koordinasjon, Kreativitet, Læringsparathet, Nysgjerrighet, Observasjon, Refleksjon, Årsak / Virkning |
Materiale | Plast |
Vedlikehold | Håndvaskes |
Veiledning / Spilleregler | Engelsk |
Ta med | I klasserommet |
Krever/Hva følger med/følger ikke med | Batterier følger ikke med |
Mål: | 10,2 x 7 |
Login and Registration Form