Bygg en soldrevet vannpumpe

kr. 295,00
På lager - Levering 2-5 hverdager
Varenummer
1007-4M-03425
5 Stjerner på Trustpilot | Fri frakt til utleveringssted ved 950 kr
  • Gir barnet ditt lyst til å bygge og gjøre-det-selv opplevelser.
Les mer
Velegnet til:
  • Entreprenørskap
  • Finmotorikk
  • Kognitive ferdigheter
  • 0 mdr.
  • 3 mdr.
  • 6 mdr.
  • 9 mdr.
  • 1 år
  • 18 mdr.
  • 2 år
  • 2,5 år
  • 3 år
  • 4 år
  • 5 år
  • 6 år
  • 7 år
  • 8 år
  • 9 år
  • 10 år
  • 11 år
  • 12 år
  • 13 år
  • 14+ år
  • Senior
Hva gjør dette produktet spesielt

Hvordan kan solen få vann til å renne?

Jo - det er ikke så vanskelig heller. Det krever bare en soldrevet vannpumpe. 
Prinsippet bak er energioverføring. Solens energi overføres ved hjelp av dette lille byggesett til en pumpe, som får vannet til å renne i ønsket retning. 

Smart, ikke sant?
Og så blir både du og barnet ditt bedre til å forstå energioverføring, som er et grunnleggende element i naturvitenskap. 

Inkluderer detaljerte instruksjoner. 

Denne aktiviteten utvikler relevante ferdigheter som er gode for barnas trivsel og evne til å lære nye ting:

  • Gir lyst til å gjøre-det-selv og skape opplevelser.
  • Finmotorikken blir utviklet her.
  • Lærer barnet ditt å lese, tolke og forstå.

Velegnet fra 5 år.

Vitenskap er ikke lenger noe avansert noe som voksne gjør på fjerne kontorer eller laboratorier. Det er STEM-baserte lek og eksperimenter (Science, Technology, Engineering and Math) beviset på. Skillene mellom naturvitenskap, teknologi, ingeniørkunst og matematikk blir visket ut, og barnet ditt inviteres via lek eller eksperimenter til å være i sentrum for læringen.

Vet du hva STEM betyr og hvorfor de fleste barn lærer bedre når de jobber tverrfaglig?

Les om STEM, STEAM og STREAM her.

Produkt Informasjon
Varenummer1007-4M-03425
Merke4M
Alder5 år, 6 år, 7 år, 8 år, 9 år, 10 år, 11 år, Senior
Velegnet tilEntreprenørskap, Finmotorikk, Kognitive ferdigheter
FunksjonEntreprenørskap, Fantasi, Finmotorikk, Hånd-øye-koordinasjon, Kognitive ferdigheter, Konsentrasjon, Kreativitet, Logisk tenking, Nysgjerrighet, Problemløsning, Rollelek, Årsak / Virkning
Kompetanseområder/Utvikler kompentanser innen for og kjenskap tilNaturvidenskap
Veiledning / SpillereglerDansk, Engelsk
Ta medpå hytta
Krever/Hva følger med/følger ikke medBatterier følger med