Eksperimenter med magneter

kr. 200,00
På lager - Levering 2-4 hverdager
Varenummer
23-TOK-2050
5 Stjerner på Trustpilot | Fri frakt til utleveringssted ved 950 kr
  • Legger opp til samtaler som kan forsterke de faglige kunnskapene til barnet ditt.
Les mer
Velegnet til:
  • Faglig viten
  • Nysgjerrighet
  • Observasjon
  • 0 mdr.
  • 3 mdr.
  • 6 mdr.
  • 9 mdr.
  • 1 år
  • 18 mdr.
  • 2 år
  • 2,5 år
  • 3 år
  • 4 år
  • 5 år
  • 6 år
  • 7 år
  • 8 år
  • 9 år
  • 10 år
  • 11 år
  • 12 år
  • 13 år
  • 14+ år
  • Senior
Hva gjør dette produktet spesielt

Ditt barn kjenner magneter fra kjøleskapet og fra magnetbyggesett.

Men her kan dere eksperimentere med hva magneter egentlig kan, og hvordan de fungerer.

Lek og lær om pluss- og minuspoler og hvordan man får en binders til å fly!

I dette morsomme settet er det materialer til hele 11 aktiviteter med magneter.

Morsomme ansikter, få en binders til å fly, magiske kuler, undervannsmagnet, skattejakt, m.m..

Dansk veiledning/billedvejledning.

I samarbeid med en voksen kan settet brukes fra 6 år.

Styrker trivselen til barnet ditt og evnen til å lære nye ting:

  • Legger opp til samtaler som kan forbedre barnet ditt sin faglige kunnskap.
  • En fest for barns nysgjerrighet.
  • Utvikler observasjonsevnen.

Velegnet til barn i alderen 6 år til 10 år

Vitenskap er ikke nødvendigvis noe vanskelig og merkelig som voksne driver med på fjerne kontorer eller laboratorier. Det er STEM-baserte lek og eksperimenter (Science, Technology, Engineering and Math) beviset på. Skillene mellom naturvitenskap, teknologi, ingeniørkunst og matematikk blir visket ut, og barnet ditt inviteres via lek eller eksperimenter til å være i sentrum for læringen.

Vet du hva STEM betyr og hvorfor de fleste barn lærer bedre når de jobber tverrfaglig?

Les om STEM, STEAM og STREAM her.

Produkt Informasjon
Varenummer23-TOK-2050
Alder6 år, 7 år, 8 år, 9 år, 10 år
Velegnet tilFaglig viten, Nysgjerrighet, Observasjon
FunksjonEntreprenørskap, Faglig viten, Finmotorikk, Hånd-øye-koordinasjon, Innlæring, Kognitive ferdigheter, Logisk tenking, Nysgjerrighet, Observasjon, Problemløsning, Refleksjon, Årsak / Virkning
Kompetanseområder/Utvikler kompentanser innen for og kjenskap tilNaturvidenskap
Ta medI klasserommet, på hytta