Robothånd - spiller med fingrene

kr.260,00
Midlertidig utsolgt - På lager 30/03
Varenummer
1007-4M-03407

5 Stjerner på Trustpilot | Fri frakt til utleveringssted ved 950 kr
  • Gir barnet ditt interesse for bygging og gjør-det-selv prosjekter.
Les mer
Velegnet til:
  • Entreprenørskap
  • Faglig viten
  • Nysgjerrighet
  • 0 mdr.
  • 3 mdr.
  • 6 mdr.
  • 9 mdr.
  • 1 år
  • 18 mdr.
  • 2 år
  • 2,5 år
  • 3 år
  • 4 år
  • 5 år
  • 6 år
  • 7 år
  • 8 år
  • 9 år
  • 10 år
  • 11+ år
  • Senior
Hva gjør dette produktet spesielt

Super kul robotthånd som barnet ditt vil elske å gjøre triks med.

På et helt basalt nivå får barnet ditt kjennskap til robotteknikk (noe som ikke blir mindre viktig verken nå eller i fremtiden).

Bli klok av å sette sammen hånden, og eksperimenter deretter med å få den til å tromme med fingrene.

Barnet ditt kan selv komponere rytmer og programmere robotthånden til å spille rytmen.

Så sett fart på barnets nysgjerrighet og innovasjonslyst med Robotthånden.

Husk 2 stk AAA-batterier - de følger ikke med i pakken.

Denne aktiviteten utvikler viktige ferdigheter som er bra for barnas trivsel og evne til å lære nye ting:

  • Gir lyst til å gjøre-det-selv og skape opplevelser.
  • Inviterer til snakker som kan utvikle barnet ditt sin faglige kunnskap.
  • Herlig til å stimulere nysgjerrigheten til barna.

Velegnet fra 8 år.

Vitenskap er ikke lenger noe vanskelig og merkelig som voksne gjør på fjerne kontorer eller laboratorier. Det er STEM-baserte lek og eksperimenter (Science, Technology, Engineering and Math) beviset på. Når barnet ditt leker med STEM-baserte redskaper og leker, utvikles fascinasjonen og forståelsen for naturvitenskap.

Vet du hva STEM betyr og hvorfor de fleste barn lærer bedre når de jobber tverrfaglig?

Les om STEM, STEAM og STREAM her.

Produkt Informasjon
Varenummer1007-4M-03407
Merke4M
Alder8 år, 9 år, 10 år, 11+ år
Velegnet tilEntreprenørskap, Faglig viten, Nysgjerrighet
FunksjonEntreprenørskap, Faglig viten, Fantasi, Finmotorikk, Hånd-øye-koordinasjon, Kognitive ferdigheter, Kreativitet, Logisk tenking, Nysgjerrighet, Observasjon, Problemløsning, Årsak / Virkning
Veiledning / SpillereglerDansk, Engelsk
Ta medI klasserommet, på hytta
Krever/Hva følger med/følger ikke medBatterier følger ikke med, Krever skruetrekker