Osmo Coding Starter Kit

kr. 1 575,00
På lager - Levering 2-4 hverdager
Varenummer
1009-901-00039

Dette settet inneholder deler som kan tørkes av med en fuktig klut eller sprayes av og en Osmo-base + reflektor, så det er et komplett sett.

I esken er det brikker, slik at dere kan spille Coding Awbie, Coding Jam og Coding Duo, samt en fin lærerveiledning. 

Osmo har vunnet mange priser og har fått de varmeste anbefalinger som en fremragerende måte å hjelpe barnet til større forståelse for teknologi og koding - men også som en virkelig oppfinnsom måte å øve på grunnleggende ferdigheter som gjenkjennelse av tall, matematikk, staving, skriving, kreativitet, musikkomposisjon og kreativitet.

Les mer
Velegnet til:
  • Kognitive ferdigheter
  • Konsentrasjon
  • Logisk tenking
  • 0 mdr.
  • 3 mdr.
  • 6 mdr.
  • 9 mdr.
  • 1 år
  • 18 mdr.
  • 2 år
  • 2,5 år
  • 3 år
  • 4 år
  • 5 år
  • 6 år
  • 7 år
  • 8 år
  • 9 år
  • 10 år
  • 11+ år
  • Senior
Swipen voor 5 additionele foto's
Hva gjør dette produktet spesielt

Dette settet er designet spesielt for skoler som vil bruke genialiteten til Osmo interaktive spill i klasserommet. Vi kan bare støtte den ideen, fordi Osmo er virkelig en god måte å engasjere barn i å lære å kode og tenke teknisk, samtidig som de er kreative og dyrker nysgjerrigheten. 

Dette settet inneholder deler som kan tørkes av med en fuktig klut eller sprayes av og en Osmo-base + reflektor, så det er et komplett sett.

I esken er det brikker, slik at dere kan spille Coding Awbie, Coding Jam og Coding Duo, samt en fin lærerveiledning. 

Lær mer om hvert spill ved å følge linkene ovenfor. Awbie er helt nybegynnernivå med det grunnleggende innen koding, der barnet ditt guider en morsom fetter rundt i et landskap med snø, fjell, store bølger og skjeve trær ved å sette forskjellige kommandobrikker sammen. Jam passer til mellomnivå, mens Duo er for de erfarne. 

Passer til barn fra 5-10 år. Noen spilldetaljer er på engelsk, men det er veldig intuitivt. 

OM OSMO: 

Osmo er en genial måte å få digital læring og lek til å spille sammen med analog (dvs. "i det virkelige liv") læring og lek. Din Ipad eller Iphone blir til en OSMO ved at du setter enheten på en Osmo-base og setter den røde "reflektoren" på toppen. Så downloader du appen til spillet/aktiviteten. Nå kan det barnet gjør foran skjermen oppfattes av OSMO - og så er dere i gang. 

Om dere skal lage musikk, tegne figurer, løse gåter, lære tall og bokstaver eller kjøre med racerbiler, kommer helt an på hvilke Osmo-spill dere har kjøpt. Interaksjonen mellom det barnet ditt gjør foran skjermen og det som vises på skjermen er helt unikt, og det utfolder på beste vis hvordan intelligent teknologi og menneskelig kreativitet supplerer hverandre. 

Hvorfor Osmo?

Osmo har vunnet mange priser og har fått de varmeste anbefalinger som en fremreagerende måte å hjelpe barnet til større forståelse for teknologi og koding - men også som en virkelig oppfinnsom måte å øve på grunnleggende kompetanser som gjenkjennelse av tall, matematikk, staving, skriving, kreativitet, musikkomposisjon og kreativitet.

Dette er fullstendig genialt og kan ikke sammenlignes. Da vi så det på en leketøysmesse ble vi veldig imponerte. Osmo er nettopp det som gjør at den teknologiske utviklingen med iPad og iPhone i alle hjem også blir en positiv utvikling av barns aktive læring. 

Over 30 000 skoler over hele verden elsker Osmo, og forteller om hvordan elevenes motivasjon blomstrer når de jobber med Osmo. Selskapet bak heter Tangible Play og ble startet i 2013 av Pramod Sharma og Jerome Scholler, begge fedre til små barn. Først lanserte de tre Osmo-sett, nemlig Words, Newton og Tangram - og folk elsket dem. Derfor fortsatte de utviklingen av det som i dag virkelig er noe av de beste vi har hos Lekeakademiet. 

Hva krever Osmo?

Alle OSMO-aktiviteter krever:

  • en iPad til modellene nedenfor
  • en base og en reflektor
  • ett eller flere spill
  • eventuelt spesielt utstyr, som heldigvis følger med det spillet som krever dette utstyret.
  • En app som du laster ned fra App Store når du er klar til å spille.

Kompatibel med:

iPad 2, iPad (3, 4, 5, 6 og 7-generasjoner) iPad Mini (Mini 2,3,4,5 og 6) iPad Air (2 og 3), iPad Pro 9,7" og 10,5". Noen modeller krever at du justerer bredden på Osmo Base. Dette gjøres ved å fjerne bunnstykkene på hver side, snu dem og sette dem på plass igjen. I bunnen av basen står det hva den er innstilt til. Hvis du ikke ser modellen din, må du justere basen.

Osmo er ikke kompatibel med disse versjonene av iPad: iPad Gen 1, 12,9-tommers iPad Pro og 11-tommers iPad Pro.

Alder: 5-12 år, men yngre barn kan lett leke sammen med en voksen. Noen detaljer er på engelsk, men siden Osmo er veldig intuitiv, så spiller det liten rolle.

Få gylne øyeblikk med barnet ditt.

Produkt Informasjon
Varenummer 1009-901-00039
Alder 5 år, 6 år, 7 år, 8 år, 9 år, 10 år
Velegnet til Kognitive ferdigheter, Konsentrasjon, Logisk tenking
Merke Osmo
Funksjon Hukommelse, Kognitive ferdigheter, Konsentrasjon, Logisk tenking, Nysgjerrighet, Observasjon, Problemløsning
Veiledning / Spilleregler Engelsk