Moro med elektriske kretsløp

kr. 329,95
På lager - Levering 2-4 hverdager
Varenummer
1007-4M-03323
5 Stjerner på Trustpilot | Fri frakt til utleveringssted ved 950 kr
  • Støtter barnets evne til å gjøre det selv, skape og se muligheter.
Les mer
Velegnet til:
  • Entreprenørskap
  • Finmotorikk
  • Kognitive ferdigheter
  • 0 mdr.
  • 3 mdr.
  • 6 mdr.
  • 9 mdr.
  • 1 år
  • 18 mdr.
  • 2 år
  • 2,5 år
  • 3 år
  • 4 år
  • 5 år
  • 6 år
  • 7 år
  • 8 år
  • 9 år
  • 10 år
  • 11 år
  • 12 år
  • 13 år
  • 14+ år
  • Senior
Hva gjør dette produktet spesielt

Hva kan egentlig føre elektrisitet, og hva kan ikke? Er fingrene dine like gode som en kobbertråd, og hvorfor skal man ikke stikke en hårnål i en stikkontakt?

Masse spennende kunnskap, som barnet ditt kan tilegne seg gjennom praktisk erfaring med mange forskjellige eksperimenter som viser, hvordan strøm oppfører seg i kontakt med forskjellige materialer. 

Veiledning på dansk, nederlandsk, tysk og engelsk. 

Her stimuleres viktige ferdigheter som er gode for barnas trivsel og evne til å lære nye ting:

  • Gir interesse for gjør-det-selv og bygging opplevelser.
  • Finmotorikken blir utviklet her.
  • Lærer barnet ditt å lese, tolke og forstå.

Velegnet til barn i alderen fra 5 år.

Vitenskap er ikke lenger noe undelig og vanskelig som voksne gjør på fjerne laboratorier eller kontorer. Det er STEM-baserte lek og eksperimenter (Science, Technology, Engineering and Math) beviset på. Skillene mellom naturvitenskap, teknologi, ingeniørkunst og matematikk forsvinner, og barnet ditt leker og eksperimenterer læringen inn.

Vet du hva STEM betyr og hvorfor de fleste barn lærer bedre når de jobber tverrfaglig?

Les om STEM, STEAM og STREAM her.

Produkt Informasjon
Varenummer1007-4M-03323
Merke4M
Alder5 år, 6 år, 7 år, 8 år, 9 år, 10 år, 11 år
Velegnet tilEntreprenørskap, Finmotorikk, Kognitive ferdigheter
FunksjonEntreprenørskap, Fantasi, Finmotorikk, Hånd-øye-koordinasjon, Kognitive ferdigheter, Konsentrasjon, Kreativitet, Logisk tenking, Nysgjerrighet, Problemløsning, Rollelek, Årsak / Virkning
Kompetanseområder/Utvikler kompentanser innen for og kjenskap tilNaturvidenskap
Veiledning / SpillereglerDansk, Engelsk
Ta medpå hytta
Vektbegrensning (maks kg.):299 gr