Tumling leker

Handle etter
Butikkalternativer
Pris
-
Angi stigende retning
Handler nå etter
  1. Alder
    Senior
Vise som Rutenett Liste

3 Produkter

per side
  1. Legg til i ønskeliste
    Aktivitetsringer Nordic Aktivitetsringer Nordic Gonge
    Aktivitetsringer Nordic
    Nye, nordiske farger på en genial klassiker fra Gonge. Svanemerket.
    kr.165,00
    På lager - Levering 2-5 hverdager
  2. Legg til i ønskeliste
    Føleskiver Nordic Føleskiver Nordic Gonge
    Føleskiver Nordic

    Til alle slags sanse- og motorikkleker, og til rehabilitering. Svanemerket.

    Spesialpris kr.869,50 Vanlig pris kr.925,00
    På lager - Levering 2-5 hverdager
  3. Legg til i ønskeliste
    Leketester Leketester
    Leketester
    Barn er nysgjerrige helt fra fødselen av og det er det viktigste redskapet på veien frem mot læring. Sammen med nysgjerrigheten kommer alle mulige måter å undersøke verden på ved å bruke alle sansene.
    kr.75,00
    På lager - Levering 2-5 hverdager
Vise som Rutenett Liste

3 Produkter

per side

Tumleleker er bra for å aktivere og underholde ditt lille barn. Små barn kan godt være litt utfordrende å ha med å gjøre, fordi de kan gå, løpe og uttrykke hva de vil – og nettopp hva de vil er de ofte veldig beviste om.

Tumling leker til barn i 1-års alderen kan brukes til å stimulere grovmotorikken og hånd-/øye koordinasjonen. Du kan også lese høyt for ditt barn, mens du peker på tingene, så ditt barn kan lytte og lære ordene når du snakker. Når ditt barn blir 2-3 år, kan tumleleker godt være litt mindre og litt mer utfordrende.

Leker til tumlinger er ofte en etterligning av hva de voksne bruker, fordi barn i denne alderen gjerne vil leke i de voksnes verden. Denne typen leker kan eksempelvis være matvarer, dukkevogner, hageverktøy, dukkehus eller gåvogner, som forestiller biler.

Her hos Lekeakademiet har vi et bredt utvalg av tumling leker som kan stimulere motorikk og språklige ferdigheter. Du vil høyst sannsynlig oppleve at ditt barn er sterkere på noen ferdigheter enn andre. Derfor gjelder det om at du som foreldre utfordrer ditt barn på de områder, som er minstre sterke – samtidig med at du sørger for at ditt barn blir bekreftet på de områder, som er ekstra sterke.