Dukke med følelser

kr. 425,00
På lager - Levering 2-4 hverdager
Varenummer
43-925120
Evnen til å lese og tolke andre menneskers humør og følelser er en veldig viktig del av barnets utvikling, og det kan kun læres gjennom å observere og opp
Les mer
Velegnet til:
  • Empati
  • Kognitive ferdigheter
  • Sosiale kompetanser
  • 0 mdr.
  • 3 mdr.
  • 6 mdr.
  • 9 mdr.
  • 1 år
  • 18 mdr.
  • 2 år
  • 2,5 år
  • 3 år
  • 4 år
  • 5 år
  • 6 år
  • 7 år
  • 8 år
  • 9 år
  • 10 år
  • 11+ år
  • Senior
Swipen voor 4 additionele foto's
Hva gjør dette produktet spesielt

Evnen til å lese og tolke andre menneskers humør og følelser er en veldig viktig del av barnets utvikling, og det kan kun læres gjennom å observere og oppleve hvordan man ser ut når man ser glad, sint, sur, overrasket osv.

Denne dukken er alle barns beste venn! Dukkens uttrykksfulle ansikt lærer nemlig barna hvordan de tolker forskjellige føleser gjennom aniktsuttrykk. Barna kan selv eksperimentere med å gi dukken forskjellige føleser, og de ulike delene er oppbevart i en praktisk liten lomme foran på dukken. 

Du og barnet kan også bytte på å lage ansiktsuttrykk, og deretter forklare hverandre hva de ulike uttrykkene betyr. Dere kan også bare ha det gøy med å lage merkelige og morsomme aniskter, og la barnet etterlikne uttrykkene og på denne måten få en bedre forståelse for egen mimikk.

I tillegg til å lære om følelser, får barnet også god motorisk trening og bedre sosial forståelse. 

Dukken kommer med forskjellige kort med bilder, slik at barnet enkelt forstår begrepene. 

De ulike delene festes til dukken med borrelås.

*Vi gjør oppmerksomme på at teksten på de tilhørende kortene er på henholdvis engelsk, spansk eller fransk. 

Mål: 20 x 15 x 32 cm
Alder: Fra 3 år

Se det store utvalget av gøyale og pedagogiske leker hos Lekeakademiet - hvor barn leker seg smartere. 

Produkt Informasjon
Varenummer 43-925120
Alder 1 år, 18 mdr., 2 år, 3 år
Velegnet til Empati, Kognitive ferdigheter, Sosiale kompetanser
Funksjon Fantasi, Kognitive ferdigheter, Kommunikasjon, Sosiale kompetanser