Kod en dyrevenn, Rev - Medium sett

kr.330,00
På lager - Levering 2-4 hverdager
Varenummer
21-LER3097
5 Stjerner på Trustpilot | Fri frakt ved 1.000,-

Reven kan følge streken når du har slått på "on"-knappen. Legg veibanene sammenhengende og ubrutt, og så følger reven linjen.

Logikken i å bygge veien er den samme som når man koder.

Les mer
Velegnet til:
  • Innlæring
  • Koordinasjon
  • Årsak / Virkning
  • 0 mdr.
  • 3 mdr.
  • 6 mdr.
  • 9 mdr.
  • 1 år
  • 18 mdr.
  • 2 år
  • 2,5 år
  • 3 år
  • 4 år
  • 5 år
  • 6 år
  • 7 år
  • 8 år
  • 9 år
  • 10 år
  • 11+ år
  • Senior
Hva gjør dette produktet spesielt

Lær det grunnleggende om koding helt uten å bruke en skjerm eller IT av noe slag. Bare lek og fantasi - og et dryss av logikk.

Denne lille dyrevennen kan følge en svart strek når du har slått på "on" knappen. Barnet ditt kan dermed legge veibanene slik at den sorte linjen er sammenhengende og ubrutt, og så følger reven linjen.

Logikken i å bygge en bane med venstre-høyre og rett frem er den samme som når man koder med blokker på en datamaskin eller nettbrett.

For barn ned til 4 år.

Dere kan også tegne en svart strek med en tykkelse på mellom 3 og 8 mm på hvitt papir. Reven vil også kunne følge denne linja.

Den frekke reven trenger hjelpen din til å leke gjennom den fine historien som er inkludert i bokform. I boken er det utfordringer i historieform som appellerer til barns fantasi og problemløsningsstrategier. Barnet ditt må løse utfordringene eller oppgavene ved å plassere veibrikkene riktig.

Inneholder:

  • Historiebok i farger
  • 16 papp kode veibrikker
  • revefigur
  • startguide på fransk, engelsk, tysk og spansk

Krever 4 LR44-batterier, som må kjøpes separat.

Utvikler barnets forståelse og følelse av å få teknologi til å gjøre det de vil, samt logikken bak datakoding.

Vet du hva STEM betyr og hvorfor de fleste barn lærer bedre når de jobber tverrfaglig?

Les om STEM, STEAM og STREAM her.

Produkt Informasjon
Varenummer 21-LER3097
Merke Learning Resources
Alder 4 år, 5 år, 6 år, 7 år, 8 år
Velegnet til Innlæring, Koordinasjon, Årsak / Virkning
Sanser Synssansen
Funksjon Fantasi, Hukommelse, Innlæring, Kognitive ferdigheter, Konsentrasjon, Kreativitet, Logisk tenking, Læringsparathet, Problemløsning, Samarbeide, Årsak / Virkning
Materiale Plast
Vedlikehold Tørkes med fuktig klut
Veiledning / Spilleregler Engelsk
Krever/Hva følger med/følger ikke med Batterier følger ikke med