Kod en dyrevenn, Narhval - Medium sett

kr.330,00
På lager - Levering 2-4 hverdager
Varenummer
21-LER3099
5 Stjerner på Trustpilot | Fri frakt ved 1.000,-

Narhvalen kan følge en svart strek når du har slått på "on" knappen. Lag veien slik at linjen er sammenhengende, så vil narhvalen følge linjen.

Logikken i å bygge en vei er den samme som når man koder.

Les mer
Velegnet til:
  • Innlæring
  • Koordinasjon
  • Årsak / Virkning
  • 0 mdr.
  • 3 mdr.
  • 6 mdr.
  • 9 mdr.
  • 1 år
  • 18 mdr.
  • 2 år
  • 2,5 år
  • 3 år
  • 4 år
  • 5 år
  • 6 år
  • 7 år
  • 8 år
  • 9 år
  • 10 år
  • 11+ år
  • Senior
Hva gjør dette produktet spesielt

Lær det grunnleggende om koding helt uten å bruke en skjerm eller IT av noe slag. Bare lek og fantasi - og et dryss av logikk.

Denne lille dyrevennen kan følge en svart strek når du har slått på "on" knappen. Barnet ditt kan dermed legge veibanene slik at den svarte linjen er sammenhengende og ubrutt, og da vil narhvalen følge linjen.

Logikken i å bygge en bane med venstre-høyre og rett frem er den samme som når man koder med blokker på en datamaskin eller nettbrett.

For barn ned til 4 år.

Dere kan også tegne en svart strek med en tykkelse på mellom 3 og 8 mm på hvitt papir. Narhvalen vil også kunne følge denne linjen.

Den morsomme narhvalen trenger din hjelp til å leke seg gjennom den fine historien som følger med i bokform. I boken er det utfordringer i historieform som appellerer til barns fantasi og problemløsningsstrategier. Barnet ditt må løse utfordringene eller oppgavene ved å plassere veibrikkene riktig.

Inneholder:

  • historiebok i farger
  • 16 papp kode veibrikker
  • narhvalfigur
  • startguide på fransk, engelsk, tysk og spansk

Krever 4 LR44-batterier, som må kjøpes separat.

Utvikler barnets forståelse og følelse av å få teknologi til å gjøre det de vil, samt logikken bak datakoding.

Produkt Informasjon
Varenummer 21-LER3099
Alder 4 år, 5 år, 6 år, 7 år, 8 år
Velegnet til Innlæring, Koordinasjon, Årsak / Virkning
Merke Learning Resources
Sanser Synssansen
Funksjon Fantasi, Hukommelse, Innlæring, Kognitive ferdigheter, Konsentrasjon, Kreativitet, Logisk tenking, Læringsparathet, Problemløsning, Samarbeide, Årsak / Virkning
Materiale Plast
Vedlikehold Tørkes med fuktig klut
Veiledning / Spilleregler Engelsk
Krever/Hva følger med/følger ikke med Batterier følger ikke med