Hologramprojektor
5 Stjerner på Trustpilot | Fri frakt til utleveringssted ved 950 kr
- Inviterer til samtaler som kan stimulere de faglige kunnskapene til barnet ditt.
- Faglig viten
- Nysgjerrighet
- Observasjon
- 0 mdr.
- 3 mdr.
- 6 mdr.
- 9 mdr.
- 1 år
- 18 mdr.
- 2 år
- 2,5 år
- 3 år
- 4 år
- 5 år
- 6 år
- 7 år
- 8 år
- 9 år
- 10 år
- 11+ år
- Senior
Det er helt magisk!
Og selv om verden har kjent til holografi i mange år, så er vi langt fra ferdige med å bli fascinert av den optiske metoden.
Med Hologramprosjektet lærer ditt barn (og du?) teorien bak 3D-hologrammet – helt hands-on.
Forhistoriske dinosaurer, sjødyr og astronauter blir synlige hjemme på rommet, så man nesten tror man kan røre ved dem. Og mange av de spesialeffektene og triksene ditt barn kjenner fra film, blir nå tatt direkte hjem til rommet – og ditt barn kan selv utføre dem og oppleve hvordan det foregår.
Din unge vitenskapsmann m/k vil smile fra øre til øre, mens aha-opplevelsene står i kø, og tiøringene faller.
Fortell ditt barn at hologramprosjektoren også fungerer supert med bilder fra mobiltelefonen.
Virker aller best i et mørkt rom.
Bruker 2 stk AAA-batterier, som ikke følger med.
Aktiviteten er bra for trivselen til barnet ditt og evnen til å lære:
- Med et tema eller emne kan du utvide barnets faglige kunnskap. Det øker ordforrådet til barnet ditt.
- Genialt til barns nysgjerrighet.
- Styrker observasjonsevnen.
Velegnet fra 8 år.
Vitenskap er ikke nødvendigvis noe merkelig som voksne driver med på fjerne laboratorier eller kontorer. Det er STEM-baserte leker (Science, Technology, Engineering and Math) bevis på. Lek med STEM-baserte leker og redskaper utvikler dessuten barnet ditt sin interesse og forståelse for naturvitenskap.
Vet du hva STEM betyr og hvorfor de fleste barn lærer bedre når de jobber tverrfaglig? Les om STEM, STEAM og STREAM her.
Varenummer | 1007-4M-03394 |
---|---|
Merke | 4M |
Alder | 8 år, 9 år, 10 år, 11+ år |
Velegnet til | Faglig viten, Nysgjerrighet, Observasjon |
Sanser | Synssansen |
Funksjon | Faglig viten, Kreativitet, Logisk tenking, Nysgjerrighet, Observasjon, Refleksjon, Romlig forståelse, Årsak / Virkning |
Kompetanseområder/Utvikler kompentanser innen for og kjenskap til | Naturvidenskap |
Veiledning / Spilleregler | Dansk, Engelsk |
Ta med | I klasserommet, på hytta |
Login and Registration Form