Green Science - Få pæren til å lyse

Spesialpris kr.236,00 Vanlig pris kr.295,00
På lager - Levering 2-4 hverdager
Varenummer
1007-4M-03426
5 Stjerner på Trustpilot | Fri frakt ved 1.000,-
Bygg et system som får pæren til å lyse ved hjelp av bevegelse og tyngdekraft. Vri håndtaket eller fyll flasken med vann og heng den på snorsystemet og la tyngdekraften skape strøm til lyspæren.
Les mer
Velegnet til:
  • Entreprenørskap
  • Finmotorikk
  • Kognitive ferdigheter
  • 0 mdr.
  • 3 mdr.
  • 6 mdr.
  • 9 mdr.
  • 1 år
  • 18 mdr.
  • 2 år
  • 2,5 år
  • 3 år
  • 4 år
  • 5 år
  • 6 år
  • 7 år
  • 8 år
  • 9 år
  • 10 år
  • 11+ år
  • Senior
Hva gjør dette produktet spesielt

Bygg et system som får pæren til å lyse ved hjelp av bevegelse og tyngdekraft. Vri håndtaket eller fyll flasken med vann og heng den på snorsystemet og la tyngdekraften skape strøm til lyspæren.

Med dette settet kan det store barnet ditt leke og lære alene, sammen med en venn eller sammen med deg. På Lekeakademiet er vi kjempe glade i de vitenskapelige og kreative produktene fra 4M. De har alltid vitenskapelig glede og kommunikasjonen mellom barn og voksen i tankene i produktene sine.

Følg instruksjonene trinn for trinn, eller la barnet ditt selv bygge systemet ved å prøve seg fram på egen hånd. Settet er ideelt for nysgjerrige barn som trenger nye utfordringer. Det er også en god aktivitet for barn som har bruk for mer praktisk læring for å bli interessert i vitenskap og teknikk.

Bra som supplement til skolens natur- og teknologifag, eller som aktivitet i ferien.

Leken gir nye erfaringer med logisk tenkning, hånd-øye-koordinering og forståelse av årsak-virkning. De fleste barn får en bedre forståelse av vitenskap når de bruker det i praksis og får lov til å eksperimentere.

Settene fra 4M styrker finmotorikken, konsentrasjonen og hånd-øye-koordinasjonen. Og de kan gi barnet ditt mot til fler konstruksjoner og gjør-det-selv-prosjekter.

Produkt Informasjon
Varenummer 1007-4M-03426
Alder 5 år, 6 år, 7 år, 8 år, 9 år, 10 år, 11+ år
Velegnet til Entreprenørskap, Finmotorikk, Kognitive ferdigheter
Merke 4M
Funksjon Entreprenørskap, Fantasi, Finmotorikk, Hånd-øye-koordinasjon, Kognitive ferdigheter, Konsentrasjon, Kreativitet, Logisk tenking, Nysgjerrighet, Problemløsning, Rollelek, Årsak / Virkning
Veiledning / Spilleregler Dansk, Engelsk, Nederlandsk, Tysk
Ta med I sommerhuset
Kompetanseområder/Utvikler kompentanser innen for og kjenskap til Naturvidenskap