Bygg en magnetisk tyverialarm

kr.195,00
På lager - Levering 2-4 hverdager
Varenummer
1007-4M-03440
5 Stjerner på Trustpilot | Fri frakt ved 1.000,-
Monter alarmen og vurder underveis hvordan de forskjellige delene får alarmen til å fungere. Etterpå kan den brukes til å holde småsøsken ute av rommet ditt eller andre borte fra godteriskuffen.
Les mer
Velegnet til:
  • Entreprenørskap
  • Faglig viten
  • Nysgjerrighet
  • 0 mdr.
  • 3 mdr.
  • 6 mdr.
  • 9 mdr.
  • 1 år
  • 18 mdr.
  • 2 år
  • 2,5 år
  • 3 år
  • 4 år
  • 5 år
  • 6 år
  • 7 år
  • 8 år
  • 9 år
  • 10 år
  • 11+ år
  • Senior
Hva gjør dette produktet spesielt

Er barnet ditt godt forbi det stadiet hvor det var fasinerende å sette magneter på kjøleskapet og flå dem ned igjen?

"Ikke gå inn på rommet mitt". Med den magnetiske tyverialarmen kan det store barnet ditt lære om magnetisme og elektriske kretsløp på en morsom måte uten at det blir tørt og teoretisk. De fleste barn får en bedre forståelse av vitenskapelige emner når de kan bruke det i praksis og eksperimentere.

Monter alarmen og vurder underveis hvordan de forskjellige delene får alarmen til å fungere. Etterpå kan den brukes til å holde småsøsken ute av rommet ditt eller andre borte fra godteriskuffen.

Settet er opplagt for teknologi-interesserte barn som har bruk for utfordringer. Og det er en flott aktivitet for barn som trenger å ha tingene i hendene for å synes at teknikk, elektriske kretser og magnetisme er spennende og relevant å lære om.

  • Godt supplement til skolens natur- og teknikkfag.
  • God aktivitet i ferien.
  • Ny erfaring med logisk tenkning.
  • Tren finmotorikk og hånd-øye-koordinering.
  • Styrker konsentrasjonen og forståelsen av årsak-virkning.
  • Kan gi barnet ditt mot til mer konstruksjon og gjør-det-selv-entreprenørskap.

Den magnetiske tyverialarmen krever en stjerneskrutrekker og to AAA -batterier som IKKE er inkludert.

Produkt Informasjon
Varenummer 1007-4M-03440
Alder 3 år, 4 år, 5 år, 6 år, 7 år, 8 år, 9 år, 10 år, 11+ år
Velegnet til Entreprenørskap, Faglig viten, Nysgjerrighet
Merke 4M
Funksjon Entreprenørskap, Faglig viten, Fantasi, Finmotorikk, Hånd-øye-koordinasjon, Kognitive ferdigheter, Kreativitet, Logisk tenking, Nysgjerrighet, Observasjon, Problemløsning, Årsak / Virkning
Veiledning / Spilleregler Dansk, Engelsk, Nederlandsk, Tysk
Ta med I klasserommet, I sommerhuset
Krever/Hva følger med/følger ikke med Batterier følger med